✉️ #TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma. Přihlaste si #newsletter.

Cílení reklamy podle chování pro vydavatele nefunguje.

Od Rychlofky

Cílení reklamy podle chování pro vydavatele nefunguje. Zjistila to studie a podle Behavioral Ad Targeting Not Paying Off for Publishers, Study Suggests to může ovlivnit i to, kam se vyvine bitva o soukromí. Ve skutečnosti nic nového, algoritmické odhadování zájmů uživatelů sociálních sítí ve velké míře nedokáže správně zjistit o co mají zájem. Míra chybovosti se pak pohybuje od 30 až do 70 procent. Onen vliv na bitvu o soukromí je vcelku jasný, pokud hromadění údajů o uživatelích nevede k možnosti na ně cílit, tak nemá smysl ty údaje hromadit.

2018-03-25 09_48_37-? Facebook Scanner