✉️ #TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma. Přihlaste si #newsletter.

Apple a Prepear se v bojí hrušky s jablkem konečně usmíří.

Od Rychlofky

Apple a Prepear se v bojí hrušky s jablkem konečně usmíří. Ve hře je zelené logo obrysu hrušky, které Apple považovalo za logo, které se příliš podobá černému vyplněnému jablku. A na malou společnost vystartovala ve velkém s právníky. Nakonec se podařilo najít řešení. LogoPrepear bude mít jinou štopku. Vážně.

Původní logo a Apple Logo
Nové logo. Problém vyřešen. Vlk se nažral, koza zůstala celá.