TikTok má v Evropě okolo 20 milionů MAU a uživatelé na něm tráví 30 až 40 minut denně. Plyne to z uniklých obchodních materiálů, kde jsou udaje o několika evropských zemích. Viz Pitch deck: How TikTok is selling ads in Europe. V tabulce níže je pro srovnání MAU z Facebook Audience Insights – ta ale nezahrnuje děti (věk pod 18 let) – právě ty jsou uživateli TikToku. Samostatná čísla pro 13 až 17 (Ad Planner) jsou jen orientační (děti pod 13 let se skrývají velmi často pod věkem osmnáct let)
TIP: Podstatné čtení hledejte v Jak nastavit soukromí: Jak bezpečně (zejména pro děti) nastavit TikTok (bývalé Musical.ly) a Jakž takž jsme pochopili Facebook. Jenže děti nám mizí na TikTok
|
MAU 11/18 |
Facebook 01/19 (18+) |
Facebook (13-17) |
Velká Británie |
3.7M+ |
30M+ |
1.6M |
Francie |
4M+ |
30M+ |
1.8M |
Německo |
4.1M+ |
30M+ |
2.1M |
Španělsko |
2.7M+ |
20M+ |
590K |
Itálie |
2.4M+ |
30M+ |
1M |