✉️ #TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma. Přihlaste si #newsletter.

TikTok má v Evropě okolo 20 milionů MAU a uživatelé na něm tráví 30 až 40 minut denně.

Od Rychlofky

TikTok má v Evropě okolo 20 milionů MAU a uživatelé na něm tráví 30 až 40 minut denně. Plyne to z uniklých obchodních materiálů, kde jsou udaje o několika evropských zemích. Viz Pitch deck: How TikTok is selling ads in Europe. V tabulce níže je pro srovnání MAU z Facebook Audience Insights – ta ale nezahrnuje děti (věk pod 18 let) – právě ty jsou uživateli TikToku. Samostatná čísla pro 13 až 17 (Ad Planner) jsou jen orientační (děti pod 13 let se skrývají velmi často pod věkem osmnáct let)

TIP: Podstatné čtení hledejte v Jak nastavit soukromí: Jak bezpečně (zejména pro děti) nastavit TikTok (bývalé Musical.ly)  a Jakž takž jsme pochopili Facebook. Jenže děti nám mizí na TikTok

MAU 11/18 Facebook 01/19 (18+) Facebook (13-17)
Velká Británie 3.7M+ 30M+ 1.6M
Francie 4M+ 30M+ 1.8M
Německo 4.1M+ 30M+ 2.1M
Španělsko 2.7M+ 20M+ 590K
Itálie 2.4M+ 30M+ 1M

TikTok-Page-4.jpg