Přeskočit na obsah
rychlofky

rychlofky

Stručnější už to prostě být nemůže. V krátkosti je síla!

Menu
  • ?
  • Pojďte na školení
  • RSS
  • O projektu & Kontakt
    • Zásady cookies (EU)
Bře 17 2022
Off

Amazon dokončil akvizici MGM za 8.5 miliardy dolarů.

Od Rychlofky

Amazon dokončil akvizici MGM za 8.5 miliardy dolarů. Od května, kdy byla oznámena dohoda, se čekalo na souhlas regulátorů. 

Publikováno vNezařazené
ŠtítkyAkvizice Amazon Filmy Finance MGM Podnikání Seriály

Navigace pro příspěvek

Předchozí článekPředchozí New York Times přinutil k vypnutí Wordle Archive.
Následující příspěvekNásledující Cyclops Blink napadá routery od ASUSu.

Related Posts

  • Amazon jedná s MGM o akvizici v hodnotě 9 miliard dolarů.
  • Amazon za 8 miliard USD koupil MGM. Proč dali tolik peněz za zombie?
  • Zdroje tvrdí, že Apple kupuje Shazam
  • O Peloton má možná zájem i Amazon. Tržní hodnota spadla na zhruba 8 miliard dolarů
  • Netflix rok 2020 ukončil s dosažením 200 milionů předplatitelů.

Nejnovější

  • Messenger čeká zvýšení záplavy komerčních zpráv.
  • Jaký je nejčernější scénář pro Twitter po koupi Muskem?
  • FBI poskytuje policii v Chicagu falešné online identy pro sociální média
  • Dvouletý chlapec v Texasu si objednal 31 hamburgerů přes  iPhone.
  • Toto vypadá na zvláštní kauzu okolo „mizerné nabíječky AlzaPower“
  • Cool rozhodně. Highground
  • Meta brání zaměstnanců probírat potraty ve firemním Workplace
  • Zemřel Bill Slawski a Google zaplavil SEO spam snažící se obratem přiživit

Nejčtenější

Proudly powered by WordPress | Theme: Futurio
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}