Přeskočit na obsah
rychlofky

rychlofky

Stručnější už to prostě být nemůže. V krátkosti je síla!

Menu
  • ?
  • Pojďte na školení
  • RSS
  • O projektu & Kontakt
    • Zásady cookies (EU)
Lis 20 2021
Off

Hootsuite nastiňuje klíčové trendy v marketingu sociálních médií pro 2022 (infografika)

Od Rychlofky

Hootsuite na základě 18 tisíc odpovědí nastiňuje klíčové trendy v marketingu sociálních médií pro rok 2022, Více v Social Trends 2022

Publikováno vNezařazené
ŠtítkyHootSuite Infografika Marketing Sociální sítě Trendy

Navigace pro příspěvek

Předchozí článekPředchozí Čerstvá analýza předpovídá, že TikTok překročí 1.5 miliardy uživatelů v roce 2022
Následující příspěvekNásledující Twitter ukončil podporu AMP.

Related Posts

  • 50 nejsledovanějších světových influencerů napříč platformami (infografika)
  • Trendy v grafickém designu pro rok 2022? Divočina
  • Google+ v Hootsuite končí 28. ledna
  • 155 chatbotů a realisticky stále nic co by bylo použitelné
  • Buffer nebo Hootsuite se snaží srovnávat v Buffer Vs HootSuite

Nejnovější

  • Jak získat zpět zablokovaný účet na Instagramu? Tohle neuhodnete a nebudete tomu věřit.
  • Twitter představil krizovou dezinformační politiku.
  • Shadow, cloudový gaming, ohlásil prémiový plán.
  • Ruská pobočka Google podává návrh na bankrot.
  • Netflix propustil 150 lidí, většinu pracujících v USA.
  • Představenstvo Twitteru bude prosazovat akvizici Elonem Muskem a bude ji chtít uzavřít co nejdříve
  • Jak špatně dopadnout  v SEO po migraci? Pořídit si „povinnou“ žádost o souhlas s cookies
  • Apple zveřejnilo bezpečnostní opravy pro většinu produktů. Nepodceňujte a aktualizujte.

Nejčtenější

Proudly powered by WordPress | Theme: Futurio
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}