Přeskočit na obsah
rychlofky

rychlofky

Stručnější už to prostě být nemůže. V krátkosti je síla!

Menu
  • ?
  • Pojďte na školení
  • RSS
  • O projektu & Kontakt
    • Zásady cookies (EU)
Zář 02 2021
Off

Yahoo změnilo (opět) majitele, od Verizon Media k Apollo Funds.

Od Rychlofky

Yahoo změnilo (opět) majitele, od Verizon Media k Apollo Funds. Ti koupili kompletní Verizon Media, tedy nejen Yahoo, ale i AOL a další média za 5 miliard dolarů. Podrobnosti i v oznámení Apollo Funds Complete Acquisition of Yahoo

Publikováno vNezařazené
ŠtítkyAkvizice AOL Apollo Funds Finance Verizon Yahoo

Navigace pro příspěvek

Předchozí článekPředchozí Příběhy na Linkedin na konci září končí, neuchytily se.
Následující příspěvekNásledující Facebook (opět) omezí dosah příspěvků. Nově pro politické a oznámení aktuálního dění

Related Posts

  • Yahoo a AOL za 5 miliard dolarů přechází k Apollo Global Management.
  • Yahoo prý koupí Verizon za 5 miliard dolarů.
  • Verizon jedním z možných kupců Yahoo.
  • BuzzFeed koupil HuffPost.
  • SmugMug koupil Flickr a chystá se službě vdechnout nový život.

Nejnovější

  • Dvouletý chlapec v Texasu si objednal 31 hamburgerů přes  iPhone.
  • Toto vypadá na zvláštní kauzu okolo „mizerné nabíječky AlzaPower“
  • Cool rozhodně. Highground
  • Meta brání zaměstnanců probírat potraty ve firemním Workplace
  • Zemřel Bill Slawski a Google zaplavil SEO spam snažící se obratem přiživit
  • V kterých zemích se používají nejvíce které emoji? (Infografika)
  • YouTube moderuje videa, ale vydělává na extremistických komentářích
  • Čína sice dolování krypta zakázala, ale nefunguje to

Nejčtenější

Proudly powered by WordPress | Theme: Futurio
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}