Nejzobrazovanější příspěvek z původně utajené zprávy Facebooku vidělo 54 milionů lidí.

Nejzobrazovanější příspěvek z původně utajené zprávy Facebooku vidělo 54 milionů lidí. V Facebook sent a ton of traffic to a Chicago Tribune story. So why is everyone mad at them? Nieman Labs mylně spojují počet lidí se “spoustou návštěvníků”. Facebook přitom informaci o tom kolik lidí na příspěvek kliklo neposkytl a web samotný také ne. Na Facebooku je přitom stále nižší míra proklikovosti. Ve zprávě Facebooku by to právě tento údaje chtělo mít, třeba i jen pro posouzení toho jak velký zájem je o fake news vs. skutečné zprávy. Protože počet zhlédnutí nerovná se zájem. 

Předchozí dění v Původně nezveřejněnou zprávu o obsahu za Q1 2021 Facebook nakonec uvolnil. a Facebooku předchozí zpráva o obsahu nevyšla jak by chtěl, tak ji nezveřejnili.