Přeskočit na obsah
rychlofky

rychlofky

Stručnější už to prostě být nemůže. V krátkosti je síla!

Menu
  • ?
  • Pojďte na školení
  • RSS
  • O projektu & Kontakt
    • Zásady cookies (EU)
Čvn 19 2021
Off

Evropská Unie se na konci roku začne věnovat monopolu Google v reklamě

Od Rychlofky

Evropská Unie se na konci roku začne věnovat monopolu Google v reklamě. V té Google minulý rok měl příjmy 147 miliard dolarů.

Publikováno vNezařazené
ŠtítkyAntimonopol Antimonopolní šetření EU Evropa Finance Google Monopol Reklama

Navigace pro příspěvek

Předchozí článekPředchozí PayPal v USA zdražuje
Následující příspěvekNásledující 80 % organizací co zaplatilo výkupné bylo napadeno ransomware znovu.

Related Posts

  • Evropa chce pokutovat Google a přimět ho ke změnám v Androidu.
  • Yelp žádá Evropu o další antimonopolní šetření Google.
  • Evropská Unie zahájila šetření Google, zda se nezvýhodňuje displejové reklamě.
  • Margrethe Vestager začne vyšetřovat Apple. Její iPhone ji připomněl, ať si „nainstaluje“ Apple Pay.
  • 23 služeb vyhledávajících zaměstnaní žádá aby EU prošetřila aktivity Google.

Nejnovější

  • Toto vypadá na zvláštní kauzu okolo „mizerné nabíječky AlzaPower“
  • Cool rozhodně. Highground
  • Meta brání zaměstnanců probírat potraty ve firemním Workplace
  • Zemřel Bill Slawski a Google zaplavil SEO spam snažící se obratem přiživit
  • V kterých zemích se používají nejvíce které emoji? (Infografika)
  • YouTube moderuje videa, ale vydělává na extremistických komentářích
  • Čína sice dolování krypta zakázala, ale nefunguje to
  • Uživatelé zdarma dostupné G-Suite o službu nakonec nepřijdou.

Nejčtenější

Proudly powered by WordPress | Theme: Futurio
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}