62 % diváků streamovacích služeb v USA se dívá za předplatné, 32 % v těch co jsou financovány z reklamy.

62 % diváků streamovacích služeb v USA se dívá za předplatné, 32 % v těch co jsou financovány z reklamy. Spíše to ale vypovídá o tom, že zdarma dostupných (a z reklamy placených) video streamovacích služeb je podstatně méně než těch za předplatné, které navíc mají širší a zajímavější nabídku obsahu. Trh vede Netflix a Amazon Prime Video, stoupá Disney+ a HBO Max. 

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s