#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Jak New York Times využívá A/B testy pro titulky a jak s nimi vůbec pracuje?:

Od Rychlofky

Jak New York Times využívá A/B testy pro titulky a jak s nimi vůbec pracuje? Zajímavý pohled v How the New York Times A/B tests their headlines kde například zjistíte, že zhruba 29 % tamních článků má více titulků.  Nutno ale dodat, že některé z verzí jsou opravy (i menších chyb), jiné vývoj pokrývaného tématu. Nejvíc ale jsou A/B testy snažící se o co nejvíce kliknutí od čtenářů.