Uber vyplýtval až 100 milionů dolarů skrz internetovou reklamu. Začátek velké aféry s podvody v reklamě.

Uber vyplýtval až 100 milionů dolarů skrz internetovou reklamu. Po masivních škrtech útraty zjistili, že to nemá žádný dopad na výkon. Po dalším zkoumání zjistili, že se jejich reklam točila na obskurních místech a masově na ní klikali skripty a boty. Včetně toho, že po zablokování reklamy na Breitbartu tam reklama stejně dál běžela. Via Uber wasted $100 million on useless digital ad campaigns

Napsat komentář

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s