#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Co se stane když velké značky sníží či přestanou utrácet za digitální reklamu? Nic.

Od Rychlofky

Co se stane když velké značky sníží či přestanou utrácet za digitální reklamu? Nic. Již dříve zmíněná zkušenost Uberu je jenom počátkem čerstvě se probouzející aféry. Ukazuje se, že úroveň podvodů v zobrazování a klikání na internetovou reklamu dosáhla neuvěřitelných hodnot.

Okrádání inzerentů přes celé farmy počítačů či mobilů, hacknuté či pozměněné aplikace, které na mobilech vedle toho co mají ještě “navštěvují” weby a podvádějí s inzeráty (jeden příklad z mnoha). Paradoxní jek, že o tomhle se intenzivnější píše a hovoří minimálně posledních několik let, viz například Největší světové značky okrádány inzertními sítěmi přes farmy falešných webů

Čtěte ve When Big Brands Stopped Spending On Digital Ads, Nothing Happened. Why? a jedno je nutné dodat, část značek si za to mohou sami, Proč například Chase zobrazovalo reklamu na 400 tisících web, když stačilo pět tisíc?