#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Facebook zveřejnil studii o výkonnosti inzerce s ohledem na počty zobrazení. Má “překvapivý” závěr

Od Rychlofky

Facebook zveřejnil studii o výkonnosti inzerce s ohledem na počty zobrazení. Má “překvapivý” závěr, tedy že inzerát musí člověk vidět víckrát, aby byl úspěšnější, ale zase to nesmí být tak moc opakování, protože pak to škodí. Pokud jste snad čekali něco konkrétnější tak bohužel.  Detaily v A Data-Driven Exploration of Optimal Ad Frequency