Souhlas se sledováním v rámci internetové reklamy od IAB Europe má být rozporu s GDPR.

Souhlas se sledováním v rámci internetové reklamy od IAB Europe má být rozporu s GDPR. Docela zajímavé zjištění, když uvážíme, že IAB je jeden z nejpodstatnějších „orgánů“ věnujících se reklamě na Internetu. Via IAB Europe’s ad tracking consent framework found to fail GDPR standard kde najdete i zábavnou výměnu názoru mezi IAB Europe a Tech Crunch.  Zajímavé je i IAB Europe comments on Belgian DPA report kde IAB vše zlehčuje a zpochybňuje. Tohle může být ještě velmi zajímavé.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s