Mikrocílení reklamy zneužívá soukromí uživatelů bezdůvodně. Nefunguje

Mikrocílení reklamy zneužívá soukromí uživatelů bezdůvodně. Nefunguje. Alespoň to uvádí Wired v článku od Gilada Edelmana, bývalého zaměstnance Google. Ten cituje studii upozorňující na nefunkční reklamu s ohledem na cílení a také výzkum, který tvrdí, že agentury reklamu označují za důvod nákupu, který by spotřebitelé udělali i bez nich. Důvodů je ale víc – reklamu zobrazující se mimo viditelnou oblast, blokování reklamy či nadměrné klikací podvody.  Zajímavé téma a téma.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s