Přejít k obsahu webu

rychlofky

Stručnější už to prostě být nemůže. V krátkosti je síla!

  • 🏠 Domů
  • Pojďte na školení
  • RSS
  • 📧O projektu & Kontakt
  • Rychlofky na Facebooku
  • Rychlofky na Twitteru
  • Rychlofky přes RSS

60 % spotřebitelů je ochotno povolit sledování pro účely cílení inzerce.

zář 13 202012.11.2020

60 % spotřebitelů je ochotno povolit sledování pro účely cílení inzerce. IDFA od Apple tedy nemusí mít tak katastrofální dopad, jak se snaží Facebook vykreslit. Jen by se inzerenti (a Facebook) museli snažit, aby uživatelé byli ochotní se nechat sledovat. Via Apple IDFA consent: Roughly 60% of consumers open to allowing tracking

Související

zář 13 202012.11.2020

Kdo hledá, najde

Štítky

#fail Apple Bezpečnost Ekonomika Facebook Finance Google Hardware Internet Marketing Mobilní aplikace Podnikání Sociální sítě Sociální síť Software Soukromí Twitter USA Video Webdesign
rychlofky, Blog na WordPress.com.
Zrušit

 
Načítání komentářů...
komentář
    ×