60 % spotřebitelů je ochotno povolit sledování pro účely cílení inzerce.

60 % spotřebitelů je ochotno povolit sledování pro účely cílení inzerce. IDFA od Apple tedy nemusí mít tak katastrofální dopad, jak se snaží Facebook vykreslit. Jen by se inzerenti (a Facebook) museli snažit, aby uživatelé byli ochotní se nechat sledovat. Via Apple IDFA consent: Roughly 60% of consumers open to allowing tracking

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s