#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Clear Channel spouští v Evropě billboardy co umí šmírovat zákazníky

Od Rychlofky

Clear Channel spouští v Evropě billboardy co umí šmírovat zákazníky v blízkosti pomocí identifikace jejich mobilních telefonů. Získávaná data ale mají být “velmi dobře anonymizována” (víme jak to s tímhle bývá). Každopádně dokáží to co umí i mobilní operátoři (a někteří z nich to i prodávají inzerentům), takže vlastně nic nového. Jen se data ocitnou v dalších rukou. Inzerci je pak možné cílit podle umístění billboardu, toho kdo viděl jaké reklamy, do jakých obchodů v blízkosti zamířil. Via Clear Channel’s billboards will start tracking consumers in Europe