#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Inzertní bojkot Facebooku nezměnil reálně nic. Mark Zuckerbeg se protestujícím prostě vysmál

Od Rychlofky

Inzertní bojkot Facebooku nezměnil reálně nic. Ze značek účastnících se v Stop Hate for Profit se některý na Facebook již vracejí, některé chtějí v bojkotu pokračovat. Mark Zuckerberg se jim již dříve tak jako tak vysmál a na příjmech z inzerce se aktivita nijak výrazně neprojevila. Aktivita ale alespoň přispěla k pochopení toho, že točit reklamu na jednom jediné místě je nevhodné.

Poučné je i to, že někteří z protestující se nechali uchlácholit obvyklými sliby Marka Zuckerberga, ačkoliv víme, že náprava nedorazí. Zajímavé může být, že Coca-Cola se nevrátí k inzerci na Facebooku, Instagramu ani Twitter ale znovu začne na YouTube a Linkedin. Zvláštní přístup, YouTube je plné nenávistí stejně jako tři “zapovězení” a Linkedin je miniaturní.

Více v After Monthlong Boycott, Which Brands Are Coming Back to Facebook?

2020-08-01 08_01_28-Stop Hate for Profit.png