Taboola se spojuje s Outbrain, DOJ proti akvizici neměl žádné námitky. Bohužel.

Dobrá zpráva to rozhodně není, obě společnosti umisťují na stránky (nejenom) vydavatelů boxy s „trendující“ či „doporučeným“ obsahem – ten je mix nepatrného množství seriózních a užitečných odkazů, zbytek je širý clickbait a odpad, který odvádí návštěvníky někam kam by je niko za normálních okolností neodvedl. Vydavatelé dostávají za tyto „boxy“ peníze, ale žádné zásadní částky to nejsou a tak se těžko chápe, proč si tyhle věci na stránky dávají. Via Taboola’s Merger With Outbrain Gives Publishers One Less Choice

Pro představu si projděte screenshoty z toho co Taboola vytváří na BusinessInsider.com – není  to zdaleka všechno a pochází to z jedné stránky – pár desítek další je vynecháno. Všimněte si i toho, že dochází ke snaze „personalizovat“ podle geolokace.

Předchozí dění v této věcí viz Taboola kupuje za 850 milionů dolarů Outbrain. Záplava nesmyslů pod články tak nikdy neskončí.