New York končí se všemi inzertními daty od třetích stran.

Data pro cílení inzerce bude plně zajišťovat vlastními silami. Důvodem je snaha zajistit lepší soukromí čtenářům a návštěvníkům. Příklad, který by měli následovat i další vydavatelé, včetně těch v Česku. Viz Exclusive: New York Times phasing out all 3rd-party advertising data

2019-03-23 10_28_55-Breaking News, World News & Multimedia - The New York Times

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s