Přeskočit na obsah
rychlofky

rychlofky

Stručnější už to prostě být nemůže. V krátkosti je síla!

Menu
  • ?
  • Pojďte na školení
  • RSS
  • O projektu & Kontakt
    • Zásady cookies (EU)
Kvě 01 2020
Off

Útraty za reklamu na Google kvůli koronaviru klesly až o 80 procent.

Od Rychlofky

Útraty za reklamu na Google kvůli koronaviru klesly až o 80 procent. Odpovídá to zásadním škrtům v marketingu napříč celým světem. Samotný Google snížil marketingové náklady na polovinu.

EW3zzEEWkAA9aVB (1).png

 

Publikováno vNezařazené
ŠtítkyEkonomika Finance Google Marketing Reklama YouTube

Navigace pro příspěvek

Předchozí článekPředchozí Microsoft Teams mají přes 75 milionů denních aktivních uživatelů (DAU).
Následující příspěvekNásledující Prodeje chytrých telefonů za Q1 2020 vykazují největší propad v historii

Related Posts

  • Google tvrdí, že inzeráty na YouTube jsou efektivnější než v televizi
  • Víte kdo nejvíce inzeruje na YouTube v USA? Mrkněte
  • Amazon a Google se přetahují o inzertní (digitální) rozpočty v USA.
  • Google nakupil data od Mastercard aby spojil online inzerci s offline nákup
  • Facebook zasadil smrtící ránu médiím financovaným inzercí

Nejnovější

  • Od příští neděle (3. července) Rychlofky už pouze jako týdenní e-mailový newsletter! Přihlaste si ho včas
  • Instagram testuje ověřování věku dětí ve snaze nepustit na platformu děti.
  • Alexa bude umět napodobit hlas kohokoliv. Bude stačit aby minutu poslouchala. Strašidelná záležitost
  • Luna, kryptoměna, padla v 40 miliardové tsunami. Už se rodí nová. Chucpe
  • Státní univerzita v Ohiu získala souhlas s ochrannou známkou na slovo ‚The‘.
  • Zuckerberg plánuje možnost přenosu digitálních předmětů do jiných metavesmírů.
  • YaLM 100B od Yandexu je volně dostupná neuronová síť pro práci s textem
  • S Copilotem na GitHubu to bude zajímavé, může porušovat autorská práva.

Nejčtenější

Proudly powered by WordPress | Theme: Futurio
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}

S koncem června přijde velká změna

Rychlofky se stanu nedělním newsletterem. Přihlaste si odběr!

×