Linkedin ohlásil 675 milonů členů a „rekordní úroveň zapojení“. Při převedení na MAU je to okolo 220 milionů, dvě třetiny co Twitter.

Linkedin ohlásil 675 milonů členů a „rekordní úroveň zapojení“. K čemuž je potřeba opět připomenout, že „členů“ představuje počty založených účtů a nikoliv obvyklou metriku MAU (měsíční aktivní uživatelé).

Bohužel titulky jako LinkedIn Reaches 675 Million Members, Continues to See ‚Record Levels of Engagement‘ se nezabývají tím, že Linkedin (nyní už Microsoft) stále používá nekompatibilní metriku se zbytkem trhu. Jimi udávaná čísla jsou většinou čtyřnásobek MAU a je logické, proč na ně nechtějí přejít – Linkedin má tedy okolo 220 milionů MAU a je výrazně menší než Twitter (330 milionů).

Udávat DAU (denní aktivní uživatelé) také Linkedin nechce, tam by situace byla ještě horší. Linkedin dlouhodobě trpí nedostatkem aktivity uživatelů, takže „rekordní úroveň zapojení“ nebyla nijak blíže určena („Linkedin sessions grew 25 % with record levels of engagement„).

2020-02-01 17_41_20-SlidesFY20Q2.pptx.png
Žádná konkrétní a kompatibilní čísla k návštěvnosti ani k aktivitám uživatelů