#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Teen Vogue a Facebook v kauze zaplaceného článku co se tvářil jako redakční. Ukázka jak špatně na tom #PR Facebooku je

Od Rychlofky

Facebook si v Teen Vogue zaplatil článek jak bojuje proti dezinformacím. Ten ale byl vydáván za redakční článek, pak vydáván za článek redaktora, který s ním ovšem neměl nic společného a pak se článek zcela ztratil. Mezitím Facebook ale stále tvrdil, že to je čistě redakční práce a nemá s tím nic společného. Samozřejmě ho i propagovala Sheryl Sandberg na svém Facebooku.

Článek je každopádně stále k mání v Archive.org a je to takový typický učebnicový PR článek co by v médiích nikdo nikdy nedal dohromady.

Co navíc, Teen Vogue má cílovou skupinu, která už ani neví, že nějaký Facebook existuje.

Celá taškařice je velmi dobře popsána v Teen Vogue Yanks Puff Piece on Facebook’s Anti-Disinformation Efforts After People Found Out Facebook Paid for It a hodně dobré doplňkové čtení je v Facebook’s PR feels broken

https___bucketeer-e05bbc84-baa3-437e-9518-adb32be77984.s3.amazonaws.com_public_images_4840e93d-cc1a-41f3-9dc3-9b6fed20e04d_750x1079.jpeg

Sheryl Sandberg propaguje neplacený PR článek a používá při tom slovo transprentnost.