#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Zaměstnanec Apple Store si poslal fotky ze zákazníkova telefonu.

Od Rychlofky

Zaměstnanec Apple Store si poslal fotky ze zákazníkova telefonu. Zaměstnancem už není, jak se uvádí v Apple Store employee accused of sending himself photos from customer’s phone a celé je to jen praktickou ukázkou toho, že pokud odevzdáváte do servisu jakékoliv zařízení, tak nemůžete mít jistotu, že se v něm někdo nebude pokoušet najít zajímavé věci. U telefonů od Apple je to dost zvláštní, protože by měly být šifrované a tím nepřístupné. V tomto konkrétním případě je to ještě více absurdní v tom, že vlastník telefonu ochotně poskytl heslo pro přístup do telefonu dokonce několikrát.

TIP: Co udělat když odevzdáváte telefon do opravy či na reklamaci? může pomoci, pokud si nevíte rady.

1600-pexels-5th-avenue-america-apple-store-architecture-279166-5th-avenue-america-apple-store-279166