#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

75 % marketingového rozpočtu Estée Lauder jde k influencerům.

Od Rychlofky

75 % marketingového rozpočtu Estée Lauder jde k influencerům. A teď to zkuste vysvětlit většině českých firem, kde influencery opomíjí a vůbec nechápou, k čemu jim to může být dobré. viz 75% of Estée Lauder’s Marketing Budget Is Going to Influencers. Dočtete se tam i další podstatnou věc, většina jde do digitálu a těch 75 % jsou influenceři na sociálních médiích. Samozřejmě, nutno dodat, že v tomto případě “influencer” je například Kendall Jenner či Karlie Kloss. Nechybí ale ani práce s mikroinfluencery na YouTube a Instagramu.

2019-08-25 20_15_30-Estée Lauder Oficiální stránky _ Estée Lauder Czech E-Commerce Site.png