#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Facebook řešil problémy s fake news také ovlivňováním veřejnosti a zkoumáním mínění.

Od Rychlofky

Facebook řešil problémy s fake news také ovlivňováním veřejnosti a zkoumáním mínění. Bloomberg to v How Facebook Fought Fake News About Facebook podává jako skoro tajné projekty (dokonce má kódová označení Stormchaser a Night’s Watch) a snad něco výjimečného. Zmiňuje i stovky lidí věnujících se PR a 13 milionů dolarů na vládní lobbying v roce 2018. Stále nic co by mělo být výjimečné či skandální. Trochu skandální je, že z toho co Bloomberg píše plyne, že Zuckerberg se projevuje v tomto ohledu dost ignorantsky. Otázka je, co z předloženého je realita a co Bloomberg vykonstruoval.

 

2018-02-10 10_17_23-(1) Mark Zuckerberg