3D Touch od Apple? Mrtvé. Haptic Touch? Mrtvé. Otázkou zůstává, proč.

3D Touch od Apple? Mrtvé. Haptic Touch? Mrtvé. Otázkou zůstává, proč. Věnují se tomu v In death, 3D Touch shows Apple has innovated without an endgame a v zásadě viní Apple z toho, že nemyslí na konečné využití. Osobně bych spíš řekl, že 3D Touch je problematické rozšíření klasického podržení displeje s ještě problematičtějším modelem využití (včetně situací kdy využít nepůjde s ohledem na prostředí kde se telefon nachází). Pravda je každopádně ta, že pokud to v aplikacích nikdo nezačal používat, tak se to prostě rozšířit a udržet nemohlo. Jenže to je ta klasická „hlava 22“ – proč to dát do aplikací, když to nikdo nepoužívá. A proč se namáhat, když běžné podržení v zásadě umožní totéž.

2016-02-13 16_43_28-iPhone 6s - 3D Touch - Apple

 

Reklamy