Twitter má Japonsko jako druhou nejdůležitější zemi. Nejen aktivitou uživatelů

Twitter má Japonsko jako druhou nejdůležitější zemi. Nejen aktivitou uživatelů, ale i inzertními příjmy. Poučný příběh v How Twitter Became Ubiquitous in Japan ukazuje, že kdyby Twitter nebyl tak extrémně odmítavý v umožnění inzerce, tak by možná byl už dávno za vodou. V Česku (a většina dalších zemí) si totiž reklamu na Twitteru stále pořídit nemůžete.

japan-twitter-nikcomm.jpg

 

Reklamy

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s