Velká propouštění v amerických digitálních médiích. Vice propouští 250 lidí (10 % stavu), BuzzFeed/HuffPost dokonce tisícovku

Velká propouštění v amerických digitálních médiích. Vice propouští 250 lidí (10 % stavu), BuzzFeed/HuffPost dokonce tisícovku. V Digital Media: What Went Wrong si všímají i jednoho dost trefného tweetu Chrise Hayes, který se oprávněně zamýšlí nad tím, že možná neexistuje ziskový model pro digitální zprávy. Respektive žádný takový, který dobře škáluje a dokáže vydržet bez stabilní čtenářské báze a značky. Zamyšlení o to podstatnější, že klasické noviny (Washington Post, The Atlantic, New Yorker, New York Times) vykazují růst (i v digitálním světě). Nechybí ani zmínka o tom, jak Facebook nejprve média jako BuzzFeed posunul na hvězdná místa aby je vzápětí zcela omezil a zničil.

2019-02-02 10_02_31-Window.png

Reklamy