#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Influenceři na sociálních sítích se dohodli, že změní způsob zveřejňování příspěvků. Označí (konečně) reklamu

Od Rychlofky

Influenceři na sociálních sítích se dohodli, že změní způsob zveřejňování příspěvků. Pikantní na tom je, že ta “shoda” je, že konečně začnou dodržovat zákony a propagační příspěvky budou označovat jako reklamu. Uvedou také, pokud vyzdvihovaný produkt dostali jako dar či jim byl zapůjčen. Ona shoda je pouze mezi šestnácti celebritami, takže žádnou zásadní změnu nečekejme. Mimochodem, poznáte snadno a ihned, že toto je reklama?  Viz Social media influencers agree to change the way they post

2019-01-23 08_10_49-Louise Thompson (@louise.thompson) • Fotky a videa na Instagramu.png

Poznáte snadno a ihned, že toto je reklama?