#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Poznají lidé na Google co je inzerce a co je organický výsledek?

Od Rychlofky

Poznají lidé na Google co je inzerce a co je organický výsledek? Jeden zdroj tvrdí, že více než polovina lidí ve věku 18-34 to nepozná. Navíc tvrdí, že Google dělá maximum pro to, aby placené nebylo snadno rozpoznatelné. Paul Haahr z Google tvrdí, že to není pravda. A že lidé poznají co je inzerát a co přirozený výsledek. Viz Can searchers tell the difference between ads and free listings? Google engineer says ‘yes’. Osobně bych přidal ještě tu maličkost, že dnes je placených pozic tolik, že ty neplacené se pomalu neobjeví ani v druhé obrazovce při rolování.

2018-12-26 08_43_50-Window.png