Gmail špatně třídil poštu do jednotlivých typů inboxů

Gmail špatně třídil poštu do jednotlivých typů inboxů. Komerční maily končily v primární došlé poště, upozornění od Twitter v reklamním.Google už to opravil, ale možná by neuškodilo, kdyby se lidé nespoléhali na to, že za ně nějaké software bude třídit e-maily. Viz Gmail Users Are Saying That Their Inboxes Are Full Of Promo Emails

TIP: Poučné i v tom, že řada z těch co si stěžují používají algoritmus aby měli tolik oblíbený „Inbox Zero“. O téhle GTD technice ostatně viz Co je to Inbox Zero? Mýtus nebo realita? Pomocník nebo zabiják?

2015-12-26 13_08_26-Gmail

Reklamy

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s