Facebook Watch, konkurence YouTube, mladé netáhne.

Facebook Watch, konkurence YouTube, mladé netáhne. Novým cílem budou starší audience (30+). V Facebook’s YouTube competitor is pivoting to older audiences as teens tune out and publishers balk zmiňují, že se to nepovedlo, protože uživatelé nejsou na Facebooku zvyklí na delší videa, ale to důvod nebude. Na YouTube se běžně uživatelé dívají na dlouhá videa.

Facebook o mladé uživatele přichází, odešli na Instagram, Facebook už si nezakládají a ti co ho měli, z něj používají už jenom Messenger.

Co se Watch týče, tak má zásadní problém i v tom, že je dostupný jenom v omezené podobě, v příliš málo zemích. A tam kde není dostupný skutečný obsah do Watch dává Facebook typicky špatná „populární“ videa, kterými také zaplavuje newsfeed.

Viz též Facebook Watch je nově dostupné po celém světě. V Česku ale moc nejásejte

2018-11-26 20_11_05-Facebook.png

Facebook Watch v Česku mít na desktopu prostě nemůžete.  

Reklamy