Booking.com utrácí za čtvrtletí okolo miliardy dolarů za inzerci. Jenom u Google

Booking.com utrácí za čtvrtletí okolo miliardy dolarů za inzerci. Jenom u Google, ve výkonnostním marketingu je to až 1.3 miliardy dolarů. Proč většinu na Google je vcelku zřejmé, je to zásadní místo pro hledání informací týkajících se cestování a ubytování. Booking.com vlastní ještě Kayyk a Priceline a soupeří s Expedia, TripAdvisor, Trivago, AirBnb a samozřejmě i s Google samotným. 1 miliarda dolarů utracená u Google mimochodem představuje 3.6 procenta inzertních příjmů Google v uvedeném čtvrtletí. Viz Google got more than $1 billion in ad dollars last quarter from travel giant Booking a velmi užitečné je se podívat na finanční výsledky Bookingu za zmiňované čtvrtletí – tržby 4.8 miliardy dolarů

2018-11-10 07_43_02-Booking.com_ 29 009 721 ubytovacích jednotek v hotelech a dalších typech ubytová.png

Reklamy

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s