#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Booking.com utrácí za čtvrtletí okolo miliardy dolarů za inzerci. Jenom u Google

Od Rychlofky

Booking.com utrácí za čtvrtletí okolo miliardy dolarů za inzerci. Jenom u Google, ve výkonnostním marketingu je to až 1.3 miliardy dolarů. Proč většinu na Google je vcelku zřejmé, je to zásadní místo pro hledání informací týkajících se cestování a ubytování. Booking.com vlastní ještě Kayyk a Priceline a soupeří s Expedia, TripAdvisor, Trivago, AirBnb a samozřejmě i s Google samotným. 1 miliarda dolarů utracená u Google mimochodem představuje 3.6 procenta inzertních příjmů Google v uvedeném čtvrtletí. Viz Google got more than $1 billion in ad dollars last quarter from travel giant Booking a velmi užitečné je se podívat na finanční výsledky Bookingu za zmiňované čtvrtletí – tržby 4.8 miliardy dolarů

2018-11-10 07_43_02-Booking.com_ 29 009 721 ubytovacích jednotek v hotelech a dalších typech ubytová.png