#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Čas trávený na Facebooku klesá

Od Rychlofky

Čas trávený na Facebooku klesá, zjistila to poslední analýza od Pivotal Research Group – zatímco konzumace digitálního obsahu stále stoupá (15 % meziročně v srpnu 2018), Facebook jde dolů (3% pokles u kombinace Facebook, WhatsApp a Instagram). V tříletém pohledu jde o snížení podílu z 18.5 % (2016) na 14.3 % (2018). A to i přes stoupající počet uživatelů (7.2% růst) – klesá čas na Facebooku trávený (6.7% pokles na samotném Facebooku). Viz Report: People keep spending less and less time on Facebook a podle Google is eating into Facebook’s share of the total time people spend consuming digital media (vše vychází z dat od Nielsenů) je to Google, kdo Facebooku ukrajuje “čas trávený”.

PS: Nejde o celosvětová data, pouze USA. Ale i tak je to dost podstatné

nielsen-the-amoung-of-time-people-spend-on-facebook-is-declining.jpg