Nejvíce se zapojení (engagement) na Facebooku snížilo u obrázků a videa. Jak často přispívat na Facebook?

Nejvíce se zapojení (engagement) na Facebooku snížilo u obrázků a videa. Dost nepříjemné zjištění, protože obrázky většina firem používala pro lepší výsledky i pro obcházení omezení, která Facebook dal na sdílení odkazů. Osobně bych ještě viděl jeden z podstatných důvodů klesajícího zapojení – roste počet uživatelů na mobilních telefonech a tam je zapojení nižší (a nejhůře na tom je ochota klikat na odkazy). U videa se začíná projevovat klasický formát vs. videa na výšku. A viz též Značky na Facebooku zveřejňují stále více příspěvků, zapojení ale stále drasticky klesá.

.Z Lessons from analyzing 43 million Facebook Business Page posts plyne pár dalších doporučení:

  • Optimální délka videa pro Facebook je 30 až 120 sekund
  • Přes 95 % uživatelů Facebooku jej používá na mobilu, myslete na videa na výšku
  • Více jak 10 příspěvků denně znamená zásadní dopad na zapojení, optimálních je pět příspěvků denně

Q1-2018.png

Reklamy