IGTV se prozatím nepodařilo rozjet a Facebook se čísly raději nechlubí.

IGTV se prozatím nepodařilo rozjet a Facebook se čísly raději nechlubí. V For IGTV, Instagram needs slow to mean steady zmiňují šéfa Instagramu, který IGTV přirovnává k startupu, podobnému Instagramu na počátku existence. Na druhou stranu, kdy Instagram přidal Příběhy, tak se po dvou měsících chlubil stovkou milionů uživatelů. U IGTV asi není čím, u partnerů co stáli při spuštění je viditelnost videí v newsfeed 6.8 krát vyšší než na IGTV. Negativní dopad má i to, že IGTV je samostatná aplikace – zájem o ní není a v žebříčcích padá. Dlouhé a užitečné čtení.

TIP: O tom jak funguje IGTV se dozvíte více v Jak vytvořit kanál na IGTV a jak nahrávat videa a pracovat s nimi

igtv-installs.png

Reklamy