#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Některá média už pochopila, vrací se k SEO a na návštěvnost z Facebooku zapomínají.

Od Rychlofky

Některá média už pochopila, vrací se k SEO a na návštěvnost z Facebooku zapomínají. Jiná ještě stále pumpují do Facebooku peníze a doufají v zázrak. Část se věnuje generování falešných Stránek, vytváří podvodné soutěže a produkuje obsah s chytlavými titulky a bulvárním nádechem. Pro návštěvnost prostě všechno. Každopádně, návrat ke kořenům je potřeba a nutno dodat, že pokud existuje nějaké médium co začalo ignorovat SEO, tak by jeho vedení mělo dostat zasloužený vyhazov. Jedno ale dost jisté, teď se média upnou čistě na SEO. Z bláta do louže. Ostatně, jak na konci Goodbye, Facebook traffic. Welcome back, SEO, we missed you? říkají, nejvíce důležité je dělat to pro lidi.

2017-12-15 12_15_11-Google sent more traffic to publishers than Facebook in 2017 - Recode