Americký vydavatel žaluje novináře, že po opuštění novin nepředal účet na Twitteru.

Americký vydavatel žaluje novináře, že po opuštění novin nepředal (osobní) účet na Twitteru. Viz Newspaper Suit Says Ex-Reporter’s Twitter Is Trade Secret a jde o klasický příklad toho, že kdyby novinářů Twitter nezaujal, bylo by jim to jedno. Ale se slušným počtem sledujících se hodí, takže proč nežalovat. Včetně nesmyslu o „obchodním tajemství“. Pro novináře je to dobré poučení, hlídejte si, že váš Twitter je váš a ne vašeho zaměstnavatele. A platí to nakonec i u manažerů virem a zaměstnancích co se rozhodnou své jméno (a účet) spojit s firmou.

TIP: Hodit by se vám mohlo Osobnostní marketing na Twitteru. Jak na (nejen) Twitteru řešit (zejména) účet šéfa/šéfky vaši firmy?

2017-11-11 10_40_58-Twitter Promote Mode help

Reklamy