#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Bang & Olufsen Play přijde o Play.

Od Rychlofky

V zásadě rozumný krok, vrátit se zpět k jedné značce. Nejvíce zajímavé na tom je, že původně “B&O Play” měla být cenově příznivá značka pro sluchátka a reproduktory. Jenže, dnes tvoří prakticky polovinu příjmů. Co navíc, levnější (cenově příznivé) nemusí zdaleka znamenat nedostatek kvality, na které si B&O dlouhodobě zakládá. Ve finále se ušetří v marketingu, produktových baleních, webu, e-shopu i sociálních sítích. Viz Bang & Olufsen is getting rid of its B&O Play brand

2018-07-18 20_01_07-Window.png