#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Elon Musk označil britského zachránce thajských chlapců za pedofila.

Od Rychlofky

Tesle spadly akcie a vše má řadu zásadně nepříznivých ohlasů. Další praktická ukázka toho, jak Elon Musk nezvládá komunikaci a zejména na Twitteru si neuvědomuje, kde jsou hranice a co je vhodné a nevhodné. Pozadí je v podobě “ponorky”, kterou Elon Musk navrhoval jako nástroj pro záchranu chlapců z jeskyně. Ta se ukázala jako nepoužitelná a odmítnutí Elon Musk těžce nese. Akce “ponorka” má tak jako tak všechny znaky PR aktivity s dvěma možnými cíli – přiživit se na celosvětově viditelné aktivitě a zároveň odvést pozornost od problémů, se kterými se Tesla potýká.

[18.07.18] Pár dní po zbytečně vyvolané aféře se Musk omluvil, viz Elon Musk apologizes for calling Thai cave rescue diver ‘pedo guy’

2018-07-17 06_44_47-Window.png