Špatná firma? Facebook ji neumožní inzerci. To celé založené na tom, že budete pomoci podat stížnost

Poté, co jste kliknuli na některý z inzerátů takové společnosti. Pokud si  bude stěžovat dostatek lidí, Facebook firmě inzerci už neumožní. Ano, správně to chápete, nepoučitelný Facebook opět přichází s něčím co bude zneužitelné. Co je ještě horší, Facebook tím nebojuje proti podvodníkům (Facebook i Instagram jsou zaplavené podvodnými e-shopy i dalšími typy podvodů), ale chce bojovat proti „špatné zkušenosti při nakupování“ – zejména doba dodání zboží, kvalita produktů a podpora uživatelů. Shrnuto a podtrženo, o důvod více, proč inzerci na Facebooku omezit.

2018-06-12 17_07_06-Recent Ad Activity.png

Vše začíná platit právě teď a na inzeráty na které jste klikali se můžete podívat ve www.facebook.com/ads/activity/ tam také můžete vyjádřit názor na to jak to dopadlo.

2018-06-12 17_07_32-Recent Ad Activity.png

A pozor, týká se to i příspěvků s připlaceným dosahem. Viz Facebook may now ban bad businesses from advertising a Improving Customer Service from Advertisers

Reklamy