#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Garmin je dvojkou mezi chytrými hodinkami, ač vlastně na tento trh přímo nemíří a jde především o zařízení pro fitness a zdraví.

Od Rychlofky

V The great wearables myth busted: Apps never, ever mattered se věnují jednomu zajímavému zjištění. Původní předpoklad, že u chytrých hodinek bude rozhodovat platforma a aplikace se nekoná, žádný mohutný ekosystém (jako je tomu u iOS vs. Android) není zásadní. Garmin v prvním čtvrtletí 2018 dodal 1 milion zařízení, Apple 3.8 milionu. Detailnější žebříček a data viz Wearables market up 35% in Q1 2018 as Apple and Xiaomi maintain lead kde najdete i další zajímavost, zásadní úspěch Xiaomi Mi Band fitness náramku (3.8 milionu kusů).

Vhodné připomenout je i to, že Fitbit má nový Ionic a jde o nástup Fitbitu do světa chytrých hodinek určený pro pohyb a sportování. Má zároveň silnější pozici než Garmin v nositelné elektronice jako takové, podobně jako Xiaomi vsadili v minulosti víc na náramky a jednodušší fitness. Jejich nová platforma, která začala právě modelem Ionic, je ale velmi slibná.

Garmin má už také novější modely, které se daleko více jeví jako chytré hodinky, ale dřívější sporttracker/chytré hodinky Garmin vívoactive optic (HR) je jednou z nejlepších koupí v této oblasti. A k dnešním chytrým hodinkám tam chybí hudba přímo na hodinkách, ovládání hlasem a online placení.

smartwach-stats-sw