#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

GDPR vyvolalo drastický pokles v programatické reklamě

Od Rychlofky

Uvádějí to například v GDPR mayhem: Programmatic ad buying plummets in Europe – propad se pohybuje od 25 do 40 procent. Některé z amerických společnosti přestaly inzerovat přes programatickou reklamu na evropských webech zcela. Zmatek ještě prohloubil Google, který se k GDPR postavil tak aby co nejvíce odpovědnosti přesunul mimo. Pro řadu partnerů Google nebyl schopen ověřit vyhovění GDPR. Směrem ke Google zaznívají slova o “aroganci” a snaze každého “zmanipulovat do používání jejich GPDR systémů”. Vše navíc na poslední chvíli.

2018-05-30 19_45_13-GDPR mayhem_ Programmatic ad buying plummets in Europe - Digiday.png