Starbucks má nová pravidla týkající se neplatících návštěvníků. Každý člověk je zákazník

Tak zní pravidlo ve stručné podobě. A je docela děsivé, že něco takového je nutné stanovat v písemné podobě a učit zaměstnance. viz Starbucks Creates Policy on Nonpaying Guests a pokud tápete proč, tak je to reakce na událost z dubna, kdy manažer jednoho ze Starbucks povolal policisty na dva černochy jenom proto, že požádali o použití toalety a poté odmítli odejít s tím, že čekají na přátele. Ještě zajímavější je, že článek zmiňuje, že otázka „neplatících zákazníků“ ve Starbucks dlouho patřila do „šedé zóny“. Tak teď už je jasno, tedy alespoň v USA: “any person who enters our spaces, including patios, cafes and restrooms, regardless of whether they make a purchase, is considered a customer.”

2018-05-19 21_51_11-Starbucks – The Best Coffee and Espresso Drinks.png

Reklamy

One thought on “Starbucks má nová pravidla týkající se neplatících návštěvníků. Každý člověk je zákazník

  1. Ekl napsal:

    Ne, on na ně nezavolal policii proto, že požádali o použití toalety. On na ně zavolal policii proto, že se mu tam celý den váleli jak vágusové, aniž si objednali třeba jenom sodovku – a když je požádal, aby opustili podnik, tak na něj měli hubu. To, že se nevybíravě dožadovali záchoda a po odmítnutí stropili scénu, byla už jen poslední kapka do už beztak překypujícího poháru.

    Z každého podniku na světě vás dříve či později vyhodí, pokud budete jen zabírat stůl a nic si tam neobjednáte. A děje se tak z dobrého důvodu: podnik potřebuje točit stoly, aby si vydělal na provoz.

    Inu, uvidíme, jak dlouho Starbuckům ta politika vydrží, až uhodí mrazy a začnou se jim tam houfně stahovat bezdomnovci… tedy pardon, neplatící zákazníci. ;)

    To se mi líbí

Komentáře nejsou povoleny.