#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Spotify má “nové” zdarma dostupné mobilní provedení. Moc nového toho ale není.

Od Rychlofky

Spotify má “nové” zdarma dostupné mobilní provedení, mají okolo toho spoust sladkých řečí a marketingových chytáků, ale to podstatné je, že se změní mobilní aplikace, bude patnáct nových playlistů unikátních pro uživatele (v nichž zůstane i stávající věci jako Discover Weekly, Release Radar nebo Daily Mix).

Spotify navíc tvrdí, že vše bude více personalizované, ale nečekal bych, že se změní to, že ve finále Spotify nakonec hraje pořád to samé dokola, protože “AI” nedokáže vybočit. Trochu se zlepší možnost skrýt či dát Like písničky i umělce.

Možnost vytvářet vlastní playlisty nová není, ale Spotify to jako novinku uvádí.

Co je ale nového je Data Saver, který by měl ušetřit mobilní data (jak není známo).

Vhodné připomenout je, že k 31. prosinci 2017 mělo Spotify 71 milionů předplatitelů a 157 milionů MAU z nichž 90 milionů používalo Spotify s reklamou. Vybrat s můžete ze 35 milionů skladeb, dvou miliard playlistů.