#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Steve Jobs a jeho pohled na soukromí (rok 2010) ukazuje na zásadní rozdíl mezi nezodpovědným Zuckerbergem a ostatními

Od Rychlofky

Jak se Steve Jobs díval na otázku soukromí a rozdíl přístupu mezi Apple a Facebookem můžete slyšet ve videu z roku 2010. Je nutné k tomu dodat, že Jobs to má opravdu dobře a zodpovědně srovnané, na rozdíl od Marka. Samozřejmě ani Apple není zcela bez másla na hlavě, ale s tím co prováděl celou dobu Facebook se to srovnávat nedá.