#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Facebook slibuje vyřešit skandál se soukromí přidáním dalšího menu. Toto se líbí Mark Zuckerberg

Od Rychlofky

Facebook v reakci na skandál opět slibuje že zpřehlední volby na ochranu soukromí. Což děla pokaždé, když se řeší soukromí a jak je na aktuálním skandálu s Cambridge Analytica vidět, s “přehledností” nastavení to prakticky nikdy nemá nic společného. Připomeňme, že Cambridge Analytica získala údaje o desítkách milionů lidí protože Facebook takto (záměrně) navrhl API. Viz Facebook to change privacy controls in wake of data scandal kde se dočtete o přidání nového menu “Privacy Schortcuts”, které už mimochodem dávno ve Facebooku je. Objevilo se tam při minulých problémech okolo soukromí.

Přehled podstatný věci k skandálu najdete v Cambridge Analytica vs. Facebook: Skandál, který (4 roky po konání se) otřásá Facebookem i politikou

2018-03-28 15_35_12-(6) Daniel Dočekal.png