Média se zbláznila do několik let staré sociální sítě Vero. Označují ji za „nový Instagram“

Média se zbláznila do několik let staré sociální sítě Vero. Označují ji za „nový Instagram“ a celé je to v zásadě založené na tom, že o posledním víkendu tam prý přešlo tolik lidí, že to Vero nepřežilo a padlo. Spolu s tím, že Vero vyskočilo nahoru v App Store, což jak víme může znamenat i to, že si to prostě zaplatili. Vero (existuje od roku 2015) se snaží těžit z toho, že nemá inzeráty, příspěvky ukazuje všechny chronologicky a je zadarmo. To poslední se ale má změnit, předplatné by mělo umožnit setrvávající absenci inzerce. Viz Vero: The ‚new Instagram‘ everyone’s talking about a ke stažení v Google Play a App Store.

Pokud budete chtít testovat, tak pozor, povinně vyžaduje telefonní číslo. Přes SMS vám sice přijde kód pro ověření, ale fungovat to bude tak na jeden z několika desítek pokusů

. Celé je to nesmírně pomalé (servery nestíhají) a chová se to místy zcela chaoticky a bude dost zázrak, pokud se vám vůbec podaří dokončit registraci – zpravidla se zasekne na vyplňování fotky a bio. Stane-li se vím to, prostě zabijte appku a spusťte znovu, profilovou fotku se vám nejspíš nepodaří nahrát (důvodem mohou být neodpovídající servery).

Nečekejte, že později to bude lepší, velmi málo věcí funguje bez problémů a napoprvé. Nedivte se ztrácejícím se příspěvkům, po pár minutách po nahrání fotografie je běžné, že kompletně zmizí. Občas zůstane alespoň příspěvek, ve kterém ale není fotka, běžné je ale i to, že zmizí celý příspěvek.

Stejně tak je běžné, že nepůjde ani spustit a zůstane viset na úvodní stránce.

Pokud se rozhodnete, že už účet ve Vero nechcete, tak špatná zpráva, žádná přímá možnost jak ho zrušit není. Musíte poslat e-mail s žádosti o smazání a kdy už vám náhodou odpoví, tak že je to „under review“ a že to hned tak mazat nebudou, protože „co kdybyste si to ještě rozmysleli“. Tohle známe z minulosti, klasický přístup šmejdů.

Reklamy