Inzertní společnost se snaží trikem získat souhlas uživatelů k retargetingu před příchodem GDPR

Inzertní společnost se snaží trikem získat souhlas uživatelů k retargetingu před příchodem GDPR: Jak ale ukazují v Ad retargeters scramble to get consumer consent pokoušejí se o to klasickým podvodným způsobem, který navíc před GDPR neobstojí. Prosté zobrazení zprávy informují o tom, že dalším kliknutí dáváte souhlas je, samozřejmě, v rozporu se zákonnými požadavky.

2018-01-13 07_35_28-Ad retargeters scramble to get consumer consent - Digiday.png

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s